Minte-mă, mi-ai zis tu cu o voce tremurătoare.

Minte-mă, caci de-mi zici adevărul, mă doare.

Minte-mă și ține-mă-n brațe pînă in zori,

Minte-mă că de adevăr pot să mor.

 

Nu-i ușor să trăiesc fără tine să stii,

Nu te mint, chiar de crezi că vorbesc prostii.

Astăzi sînt lingă tine, mîine-i o taină,

Aproape te simt și noaptea încet coboara.

 

Dragă-mi ești, dulce îți este gura,

Și ai doi ochi arzători ce-mi pătrund sufletul,

Nu te mint scumpă făptură,

Cînd îmi vorbesti, î-ți tremură glasul.

 

Poate zici că nu m-ai mințit deloc,

Dar eu cred că totu-i un joc.

Minte-mă, dar rămîi lîngă mine,

Azi ești aici, dar mîine nu sînt cu tine.

 

Nu insist chiar de nu poți să crezi,

Orce-ar fi tot o inimă am

Și in inima mea poți s-auzi, poți să vezi,

Cum mă mințeam cînd spuneam că nu te iubeam.

© Ciprian Pascal

9 responses

  1. Anjeli, citind aceasta poezie, ma facut sa ma simt identic cum m-am simtit cind am citit Romeo si Julietta.
    Lumea are nevoie de noi, are nevoie de creatiile noaastre.

  2. Cris:

    Anume aceasta poezie nu este scrisa de mine, am gasit-o pe internet, dar e foarte frumoasa, mi-a patruns adinc sufletul 🙂 Tie Multumesc, am sa stiu pe viitor ))

  3. Anjeli:

    Mi-e greu sa te privesc in taina

    Si sa ma ascund de ochii tai,

    Sa ma izbesc mereu de-a ta raceala,

    Asa cum valurile se izbesc de stinci…….

    Mi-e greu atunci, cind sunt a ta prezenta

    Sa-mi spun mereu ca ce-a fost a trecut

    Trrecutul?? E inca prezent in mine,

    Cit despre viitor …. mi-e cunoscut de mult

    Sunt osindita la o viata goala,

    Asa numesc eu viata far` de tine,

    O existenta-n vid,o existenta amara,

    Caci viata fara de tine e cel mai crud destin!

    Speranta moare ultima,mi se spunea odata,

    Insa in dreptul meu shtiu s-a stins demult

    Mai merita sa sper intr-o iluzie bizara?

    O,nu!Prefer sa adorm plingind..

  4. De sigur ca nu ma supar. Am scriso si in tema blogului «Despre» ca acest blog este liber pentru orcine care are ceva in comun cu arta si eu cred ca in suflet orsicine are ceva in comun cu arta.
    Referitor la poezia ta, lasa-ma sa-ti zic: este scrisa cu suflet. Se simte dragoste, se simte si un pic de durere, este sentiment.
    Eu as zice ca aceasta poezie ai putea sa o pui pe note. Ea poate ficintata foarte usor. Sfatul meu este ca orce creatie pe care-o ai, sa o patentezi la «ASDAC» asciatia de drepturi de autor si conexe. Dupa aia sa le propui la artisti. Un textulet bunisor la ziua de azi voloreaza in jurul la 500Euro pe piata moldovei. In europa si in state un hit ajunge pina la cincizeci de mii de euro numai pentru text.
    Cei talentati trebuie sa-si faca strada.

  5. Cris:

    Daca nu te superi, postez o poezie, care foarte mult mi-a placut )) as vrea si tu sa o citesti 🙂
    Sa nu ma intrebi iubitul meu,

    In lipsa ta daca mi-e greu,

    Sa nu ma-ntrebi daca iubesc,

    Sa nu ma-ntrebi daca traiesc,

    Sa nu ma-ntrebi daca mi-e dor,

    Sa nu ma-ntrebi de vreau sa mor,

    Sa nu ma-ntrebi daca mai pling,

    Sa nu ma-ntrebi ce am in gand,

    Sa nu ma-ntrebi ce-i frumusetea,

    Si suferinta si tristetea;

    Sa nu ma-ntrebi ce-i fericirea,

    Nici daca am cunoscut iubirea,

    Sa nu ma-ntrebi daca zambesc,

    In jur de pot sa mai privesc,

    Sa nu ma-ntrebi daca ma doare,

    Nici daca vad pe cer ca-i soare,

    Fara sa-ntrebi am sa-ti raspund,

    Frumosul meu cu suflet bland,

    La orce-ai vrut sau vrei sa sti,

    Raspunsuri,inger vei primi,

    In lipsa ta mi-e greu iubire,

    Iubesc,traiesc an amintire,

    De chipul tau ami este dor,

    Eu fara tine vreau sa….mor,

    In noapte lacrima-mi ascund,

    De dragul tau iubire pling,

    Cu tine-n gand adorm cu greu,

    In vis apari mereu mereu,

    Cei frumusetea?chipul tau,

    Cei suferinta?dorul meu,

    Cei tristetea?viata mea,

    De-ar fi s-o pierd nu mi-ar pasa,

    Ca am putut sa te cunosc,

    Sa te ating suflet frumos,

    Si am putut sa-ti simt iubirea,

    Si am aflat ce-i fericirea,

    Daca zimbesc o fac prin lacrimi,

    Daca privesc nu-s ochii mei,

    Ca nu mai am lumina inger,

    De cand te-ai departat de ei,

    Nu stiu,nu vad daca e soare,

    Nimic acum nu are rost,

    Secunda fara tine doare,

    A fost frumos,frumos…… a fost!

Care este părerea ta

