Picaturi de ploaie cad pe obraz,

Picaturi de ploaie mici stralucesc,

Intilnirea noastra n-a fost un caz,

Nu-n zadar ti-am spus: «te iubesc».

Caut soarele-n cer, dar vad nori,

Si in suflet e trist, tu-mi  lipsesti,

Si acum vad doar doua culori,

Totu-i trist, nu mai e ca-n povesti.

Vad un drum si sunt singur pe el,

Merg incet, dar cu pas increzut,

E iarna si-i frig in sufletul meu,

Te-am iubit, insa poate nu cit ai vrut.

Cu imaginea ta voi pasi-n viitor,

Inspirind toata dragostea din trecut,

Si purtind-o cu mine pina ce am sa mor,

Daruind-o la toti, dar tie mai mult.

Picaturi de dragoste-ti cad pe obraz,

Dintr-o mare iubire ce-ntre noi sa nascut,

Dintro dragoste pura, ce traieste si azi,

Dar sa fii linga mine, nimic n-am facut.

© Ciprian Pascal

About iverus

Scriu pentru placerea inimii mele si a celor din jur:)

7 responses

  1. iverus:

    Mersi Angela. Si pe mine ma inspira faptul ca cuiva ii place cea ce scriu.

  2. Cipriane,p.tale inspira un cuplu de inspiratie si o nostaljie fina…de nedescris…

  3. Bravo varu!!!
    Super poezie, super autor:)

  4. All for love....:

    In taina vremii,
    Vine seara.
    Ma uit la ceas
    petrec prezentul,
    in sensul unic al gindirii
    te-astept pe Tine……

    Formez iluzii, creez cuvinte
    Privind la poza Ta in nestire
    Inlantuit de-a ta privire
    Ispita in suflet……

    Pot astepta o vesnicie
    Sperind ca vei veni la mine
    Sa pot gusta inca odata,
    Din cupa dulce a iubirii………

    © VITSTUDIO

  5. victor:

    No comment….

  6. Mi-ai bucurat inima cu aceste versuri. Si cred ca nu numai mie, dar mai multor persoane.
    Continua asa pentru ca lumea are nevoie de arta si in special de poezie:)

  7. Anjeli:

    La sigur este o persoana
    ce-ti zice «scumpete- imi e dor»,
    dar cu tine-n gind mereu
    nicidecum nu mi-e usor,
    tu citind aceste rinduri
    poti sa te gindesti bizar,
    dar un lucru il stiu bine
    tot ce fac e in zadar.
    Inima ta nu-mi apartine,
    dar as fi vrut nespus de mult
    sa fiu acum eu linga tine
    si inima sa ti-o ascult,
    cum bate ea in ritm de viata
    ascultind eu sa-ti soptesc,
    ca in fiecare dimineata
    continui eu sa ma gindesc
    la chipul tau frumos si blind
    cum imi zimbea odata
    acum doar pozele privesc,si vreau
    mai mult ca niciodata
    sa-ti spun ce mult eu te iubesc..

Care este părerea ta

