Era toamnă. O toamnă caldă cu vestmintul ei de aur, și cu ochii tăi care nu-i pot uita de cîteva zile.
Era noapte si noi doi rîdeam, dar nu îndrazneam să mă uit in ochii tăi, cu frica să nu mă perd in ei, la fel cum se perd multi eroi uitindu-se in ochi la zeita frumusetei. Dar totusi n-am rezistat si m-am uitat in ei. A fost fatal. M-am perdut si nu pot regasi calea din labirint, însă nici nu știu daca vreau cu adevarat s-o gasesc.

Te-am găsit chiar atunci cind nici măcar nu te cautam. Ca o raza de lumina ai reaparut in viața mea dupa mult timp, si nu mai stiu daca-mi apartin.

Apari si dispari ca soarele care se ascunde printre nori, si odata cu dispariția ta, dispare si lumina și caldura pe care o porti in suflet.

Mi-e dor, dar nu stiu de ce mai mult. Poate de zimbetul tau, sau poate de vocea care suna ca cristalul, sau poate de mimicile pe care le făceai, si mersul tau care ma inconjoară. Exact, mersul. Ți-amintești cum faceai cercuri imprejurul meu?

Da poate mi-i dor de ochii tăi, sau de parul tău,  care deseori te irita, dar eu visez la clipa-n care îmi va cadea pe față gîdilindu-mă. Mi-e dor de tine. Mi-e dor de  acel suflet drag care știe să iubească cu adevarat. Mi-e dor.

Vreau să traiesc pentru clipele in care te voi vedea mai des. Vreau să traiesc pentru acele momente dulci petrecute cu tine. Vreau să iubesc pentru a fi iubit si vreau să cint, vreau să rîd,vreau să te port in brațele mele și să-ți mîngii chipul angelic, sa-ți sărut buzele care-mi răspund: “și mie” ori de cite ori î-ți spun ca mi-a fost dor de tine, vreau să te revăd, pentru că o clipă fară tine se-ntinde ca un an, dar o zi cu tine mă umple de fericire.

Multumesc pentru ca esti.

About iverus

Scriu pentru placerea inimii mele si a celor din jur:)

12 responses

  1. Exact Victor 🙂
    Alaturate prietene.

  2. victor:

    Putini dar puternici 🙂

  3. Cris:

    Ma bucur mult ca ti-a placut )) E p-u prima data cind eu scriu istorie. Si de cite ori o citesc, nu-mi vine a crede ca eu am scris-o, tot mai mult imi place,si simt emotii…sentimente….chiar si tristete!

  4. Madonna mia, pe obrazul meu a cazut o lacrima. Nu o lacrima de durere, dar o lacrima de bucurie, care ma facut sa vad ca mai sint visatori in aceasta lume.
    Cu siguranta povestea nu se termina aici. Si eu as putea sa o continui.
    Specialitatea mea sint romanele. Pacat ca le tin doar in minte.

  5. Cris:

    Traiesc si visez…

    Era o dimineata calda. Soarele strabatea cu razele sale picaturile de roua de printre iarba, ce pareau ca niste diamante. Eu paseam ingindurata, pas cu pas, pe o alee din parc marginita de flori inmiresmate. Ma simteam fericita fiind in sinul naturii. Vintul adia usor si imi legana parul.

    Intr-o clipa incet am ridicat privirea si… l-am vazut pe el. El era inalt, frumos, cu umerii lati, avea un mers vioi si sigur, parul usor ondulat ma facea sa zimbesc. Mergea in intimpinarea mea. Nu stiam incotro s-o iau, pe unde sa merg, cum sa ma comport ca sa-i atrag atentia. Obrajii mei s-au rumenit si ma simteam de parca pluteam in aer. Rasuflam adinc si inima mi se batea intr-un ritm viu.

    Cind a ajuns linga mine mi-a facut placut din ochi si s-a oprit. A fost pe neasteptate. Nu stiam ce sa spun, si daca trebuie sa spun ceva, ori mai bine sa domine tacerea. El m-a luat atent de mina si ne-am asezat pe banca care sa afla la un pas de noi. Ne priveam unul pe altul mult timp, in jur totul era in miscare continua, numai noi doi eram cazuti intr-o amortire fermecata, unul linga altul, tinindu-ne de mina. Nu am pronuntat nici un cuvint. Nici o rasuflare in plus. Nici o miscare.

    Timpul tot fugea, iar noi doi nu ne »trezeam» . De parca ar fi ca intr-o poveste. La un moment dat am simtit cum o picatura rece de apa a picurat direct pe nasul meu. A fost ca o lovitura din adins, in urma careia brusc am tresarit.

    Si aici…am deschis ochii. Mergeam pas cu pas, pe o alee din parc. Ploua. Suvitele de apa se scurgeau rapid la vale, si imi spalau domol gindurile mele…De pe fata imi disparuse zimbetul. Atunci mi-am dat seama ca sunt singura…

    Visurile sunt toate perfecte si frumoase. Le putem crea astfel, cum ne-am dori noi sa avem o viata ideala. Insa cu regret sa le realizam nu e posibil. Povestea ramine poveste. Iar noi traim cum este…

    Viseaza cu ochii deschisi !

    Autor : eu ))

  6. Cris:

    Daca sincer el stie 🙂 Multumesc p-u un mic sfat 🙂

  7. Anjeli:

    Iubeste-ma pentru ca sunt cum sunt,
    Si poate citeodata cea mai buna.
    In clipele cind nustiu ce sa spun,
    Si pentru ca ca mine nu-i nici una.
    Iubind pentru ceva e foarte simplu,
    Dar tu incearca sa iubesti pentru orice.
    Iubeste pentru toate, dar cu suflet,
    Si cind iubesti, sa nu stii pentru ce.
    Iubeste-ma atunci, cind pling degeaba,
    Si chiar atunci cind rid pe seama ta.
    Pentru mincarea ce-o gatesc in graba,
    Iubese-ma, chiar daca-s cea mai rea.
    Atunci cind te irit cu vorbe multe,
    Iubeste-ma si pur si simplu taci.
    Atunci cind stau si nu stiu ce se-ntimpla,
    Atunci cind ii numesc pe altii dragi.
    Iubind pentru ceva e foarte simplu,
    Dar tu incearca sa iubesti pentru orice.
    Iubeste-ma atunci, cind sunt ca gindul,
    Atunci cind singur nu stii pentru ce.

  8. Sint bucuros ca am reusit cu acest blog sa bucur inimile si ochiul publicii ce vizita aceasta pagina, chiar daca la moment sintem cam putini:)

  9. Cum am mai zis: ar trebui sa-i spui ce simti. Banuesc ca el nici nu are idee de asta.
    Spune-i. Fa primul pas, dar mic. In mod ca el sa inteleaga ca esti dispusa, dar nu exagera. Baietii sint conchistatori. Majoriatatea din ei, s-au din noi, ca si eu sint baiat. Daca nu-i creezi un joc ca sa-l faci sa alerge un pic dupa tine, risti sa-ti e-ai ramas bun de la el foarte curind. De aia zic sa-i creezi un joc. Pot sa-ti dau doar un indiciu: totu-i pretuit daca vine sa lupti cu greu pentru al obtine. Ma refer la el. Trebuie sa alerge dupa tine un pic, numai asa va sti sa te pretueasca pe urma. Si numai tu ii poti crea astfel de joc. Tu s-au alta. Banuesc ca nu esti de acord ca sa ti-l ia alta. Atunci fa primul mic pas si vezi atunci cum el va incepe sa joace in acest joc creat de tine:)

  10. Cris:

    Mi-ai scris »Salut !» ,
    Primul pas tu l-ai facut,
    Ti-am raspuns la mesaj,
    Cu un mic curaj.
    Aveam placerea sa te cunosc,
    Sa vorbesc, sa-ți povestesc.
    Sa aflu cine esti,
    Unde esti si cum traiesti.
    In fiecare zi discutam,
    La poze ma uitam,
    Pe tine te priveam,
    Te ascultam, te indrageam,
    Timpul tot trecea,
    Iar eu te urmaream,
    Sa fii online cind eu sunt,
    Sa-mi scrii din nou, un mic »Salut»,
    Sa-mi raspunzi cind eu iti scriu,
    Sa nu pleci nicicind,
    Caci in suflet e pustiu.
    Cind nu esti, eu te astept,
    O zi intreaga te astept,
    Cu privirea urmaresc,
    Sa te vad, sa iti vorbesc.
    Absența ta doar ma doboara,
    Prezența ta ma infioara,
    Cum te vad, gingas zimbesc,
    Ca o floare infloresc,
    Imi faci dispozitie,placere,
    Un cuvint cald, e ca o mingiere,
    Ma faci sa rid,sa fiu fericita,
    Sa ma simt innebunita.
    Cind esti trist, trista sunt si eu,
    Cind ți-e bine, sunt bine si eu,
    Depind de tine tot mai des,
    Cite visuri si iluzii imi creez.
    Ma gindesc numai la tine,
    Cum sa fac si ce sa fac,
    Esti departe de mine,
    Cit as vrea sa te-ntilnesc,
    Unde esti,
    Cum sa fac sa te gasesc.
    Sa te cuprind cu un dor,
    Si-n bratele tale sa mor.

    Autor : eu. 24.04.12 03:00

  11. Cris:

    Ff frumos , mie personal mi-a placut ! 🙂

Care este părerea ta

