Privește lumea,frumoasa-i și plină-i de culori.
Privește-o in ochi și gustă din ea.
Privește spre cer, plin e de lumină,
Privește spre soare de dragoste-i plin.

Priveste in jur și ai să vezi paradisul,
Eu îl vad cînd tu îmi zîmbesti,
Il simt cînd m-atingi și te-ating,
Il văd cînd în ochi te privesc.

Trăiesc din soare, din tine trăiesc,
Trăiesc din dragostea ce crește în mine.
Trăiesc din lumina și fapte curate,
Traiesc din visuri și realitate.

About iverus

Scriu pentru placerea inimii mele si a celor din jur:)

4 responses

  1. Anjeli:

    La sigur este o persoana
    ce-ti zice «scumpete- imi e dor»,
    dar cu tine-n gind mereu
    nicidecum nu mi-e usor,
    tu citind aceste rinduri
    poti sa te gindesti bizar,
    dar un lucru il stiu bine
    tot ce fac e in zadar.
    Inima ta nu-mi apartine,
    dar as fi vrut nespus de mult
    sa fiu acum eu linga tine
    si inima sa ti-o ascult,
    cum bate ea in ritm de viata
    ascultind eu sa-ti soptesc,
    ca in fiecare dimineata
    continui eu sa ma gindesc
    la chipul tau frumos si blind
    cum imi zimbea odata
    acum doar pozele privesc,si vreau
    mai mult ca niciodata
    sa-ti spun ce mult eu te iubesc..

  2. Anjeli:

    Da Cipriane,intr,u totul i-s deacord cu tine,adica versul poate veni de la sine….dar ,paremi-se inspiratia face minuni….si,cum ai spus-o -se primeste-dedicatie…..poate nu-s cear reusite,dar,asa-mi dicteaza sufletul….poate ar trebui prelucrate,is crude-cum le zic eu….dar nu mi se primeste….hmmm-scrisul cu penita,nu pot taia cu ,,bardita,,

  3. As vrea sa stiu daca versurile i-ti vin de la sine, s-au poate sint dedicate cuiva.
    Eu persoanl pot doar sa zic ca atunci cind scriu un vers poate fi in ambele moduri. Adica versul poate veni de la sine, s-au daca cineva ma inspira atunci poate fi si o dedicatie.

  4. anjeli:

    Tu,esti o floare dintre flori,
    Cu cea culoare si miros,
    care te-arunca in fiori,
    ciar si atunci,cind esti pe ,,dos,,

    Si ce n-asi face-pentru:tot,
    Si cit nu a-si spera,
    eu v-oi ramine-antidot,
    ori poate si- et.ce.te.ra,

    tu,floarea cea curata si divina ,
    si cu eczoticul miros,
    in gind,ma simt ,de vina,
    ca,te,,implic la paradocs,,

    Noi,ca Pacala si Tindala,
    Tu -Jesus Lord,iar eu-Dirdala,
    Tu-trandafir,alba petala,
    eu-doar o frunza de hardala.

    Hirdala,creste peste tot,
    valoare neavind,
    Iar trandafirul,,Jesus Lord,,
    In rai,doar,si rodind,,

    Si o sa zic, cum am mai zis,
    adineaori,in alte versuri,
    Ca,totul este,paradis,
    ce-am vrut sa zic,e paraversuri…

Care este părerea ta

