Sculptura

Maestru-Danu Trofimciuc

29 responses

  1. Cris:

    Stiu ca Danu mai face si muzica 🙂 Dar nu vrea sa-mi dea sa acult si eu 😦

  2. Anjeli:

    nu am gasit,o

  3. Anjeli:

    ramine de vazut….

  4. Anjeli, daca te uiti inprejur vezi constructii de case de tip diferit. La fel si cu tipul vostru de arta, fiecare este bun in felul sau. Aici nu e loc pentru descriditare. Respect, Anjeli:)

  5. Anjeli:

    Nu se compara….

  6. Ok, dar daca mergem mai multi, un grup de persoane tot sfiala?

  7. am postato, si pe mamica noastra tot:)

  8. Sigur, il postez acus.
    Stai sa vad daca il am in calculator.

  9. 🙂 Da este un izvor de talent la fel cum sinteti si voi toti ceilalti 🙂

  10. Cris:

    Insa eu stiu :))

  11. Anjeli:

    uauuu,mai dat gata…..Talentoiiiii nu alta….

  12. Anjeli:

    Paiii….e super de tot Danciu al vostru-is incintata de succesele lui,si dupa toate astea nu are curaj?pacat…..Apropo,asi avea curajul sa te rog ,daca e pos.sa-ti vad portretul efect. de Danciu,daca e pos.,nu insist…din curiozitate…

  13. Anjeli:

    sfiiala si ,si….si….

  14. Sincer sa-ti spun nici eu nu am vazuto decit doar pe poza si pe campinul (schita) din plastilina.
    Sa stii ca Dancea mai face si muzica.

  15. Danciu de mic a inceput sa deseneze si sa sculpteze din plastilina.
    La virsta de cinci ani, a facut primul sau portret, dar care ia semnat viata. Orcine vedea acel portret intreba cine este pictorul. Nu credeau ca un copil de cinci ani poate sa deseneze asa ceva.
    Apropo, Dancea mi-a facut si mie un portret. Cel mai nostim este ca la facut intr-un sfert de ora, de pe o fotografie dea mea.

  16. Dancea dese ori merge la natura si o inmortaleaza pe o coala de hirtie. Prin Dendrariu am vazut de mai multe ori pictori cu molbertul.
    Ce te opreste sa te duci si tu?

  17. Anjeli:

    Vorbesc mai serios decit seriosul!!!!!!

  18. Anjeli:

    Nici o problema,nu-s la nivelul profesionist ca Dancu,dar ma descurc de min….

  19. Anjeli:

    Am avut intentiia de a spune multe,dar mi-ai luat-o inainte-tot ce am vrut sa spun,ai spus-o….poza ei -e pe ecran permanent….hmmmm…daca eram hot,intr-o noapte vizitam muzeul……Bravooo Dancu- bravisimo…..!!!!

  20. Vorbesti serios?
    Superb.
    Ia molbertul si hai miine in parc la Dendrariu. Acolo este multa natura in aceasta vreme al anului.

  21. Multumesc!!!
    O sa-i transmit neaparat lui Danciu 🙂

  22. Concord cu totul ce ai spus 🙂
    Referitor la Danu si la lucrarea lui, eu tot mi-as dori sa am asa lucrare acasa la mine, sint gata char si sa o cumpar asa cum am facut cu un serviz de al lui, facut din ceramica, foaret fain, dar din pacate aceasta sculptura nu se vinde. El a facuto ca lucreare de promotie, pentru diploma. Probabil se gaseste in muzeul academiei de arta, s-au poate nu.
    Uitindu-ma la ea i-mi aduce aminte de statueta Oscar 🙂 si de Venera 🙂

  23. Cris:

    Eu sunt de acord cu tine daca sincer . Asta intr-adevar e o mare arta, si multa staruinta si efort se depune 🙂 Nu fiecare cred ca ar putea sa aiba o astfel de imaginatie, practic puterea de a percepe astfel de lucruri, de a le crea cu cunostintele si imaginatia sa 🙂 Chiar e nevoie de o mare perceptie. Danu e deja un artist, si merita numai aplauze )) Fiind sincera, eu mi-as dori o astfel de lucrare s-o am la mine acasa )

  24. Anjeli:

    hmmm,,,i-mi place la nebunie….bravo DANCU!!!!!

  25. Anjeli:

    Am terminat si eu scoala de pictura….avind aceiasi problema,nu m-am realizat in plan profesional,raminind amator,care din cind in cind din nostalgrte ,ori eu mai stiu ce, pune mina pe creion,pensula.Nu a avut cine sa ma indrumeze,incurageze,sa ma sustie la moment,dar timpul nu asteapta….Pacat daca Danu o sa renunte-are talent….am admirat,nu m-am gresit anume -am admirat citeva lucrari ,si am primit o placere enorma…de parca am luat parte si eu la tot procesul…Bravo lui,si e pacat daca v-a renunta….int,adevar,v,om perde un viitor maistru in arta….

  26. Da, Danciu este bravissimo! Are doar o mica problema: ii convins ca lucrarile lui nu costa doi bani. Haideti sa-i aducem facte ca este contrariu.
    Eu personal, consider ca lucrarile lui sint de foarte mare valoare pentru cultura omenirii.
    El are nevoie de o mica incurajare.

  27. Cris:

    Asta am mai vazut-o, cel mai mult imi place )) Danciu esti bravo ! 😉

Care este părerea ta

