Un suflet blestemat pe veci voi rămînea.
Sînt gata să te port in brațele mele, lîngă inimă.

Un prinț al intunericului
De tine luminat,
Și animat de-a ta iubire,
spune-mi: cum voi trăi
cînd tu vei pleca?

Voi continua sa privesc in gol,
Ori poate spre cer voi privi,
Ori poate…?
Dar atîta timp cît timp ești lîngă mine,
Mă luminezi, de dragoste mă umpli.

Și asta mi-i destul.
De asta traiesc.
Și voi trai pe veci,
purtindute in brațele iubirii nostre.

About iverus

Scriu pentru placerea inimii mele si a celor din jur:)

19 responses

  1. Anjeli:

    …mesc……

  2. Superba!!!
    Iaca asta-i mai vesela:)
    Le potrivesti bine si pe alea mai vesele:)

  3. Anjeli:

    Soare-tu,ploita-s-eu,
    Tu,lucesti ca un Orfeu,
    Dupa tine-s curcubeu…
    Si lasa zica ce-l cea zis,
    Nu s.a nascut acel,ce mi-a prezis,
    De ce lucesti, si de ce,s curcubeu,
    De ce tu-soare,iar ploita-s-eu!!!!

  4. Cris:

    Mmm, as spune ca e sexy chiar , mi-a placut daca sincer ))

  5. Cris:

    Oops! O mica greseala am in poezie : Inger cEresc ))Sorry.

  6. Cris:

    Da! Sunt un adevarat visator ! ))
    Poezia e la tema, e mishto ! Bravo!

  7. Anjeli:

    Multumesc pentru incurajare,am nevoe de ea….

  8. Nu orcine poate intelege sufletul unui artist si ce zace in inima lui. Nu orce persoana are radul de a simti, de a percepi ceia ce creaza un artist.
    Un om foarte mare a zis o vorba de valoare, la care ar trebui sa deie cu urechea artistii. El a spus ca in preajma artistilor intotdeauna au fost si se stradue sa fie personalitati antisociale, care au drepta ca scop sa descurajeze artistul. Acest om a mai spus ceva foarte de valoare in afara de ceia ca ne-a dat tehnologia de a individua asa tip de persoane. El a spus: «Unicul mod de a opri un sopresor, este cel de a Inflori si dea Prospera» L.Ron Hubbard
    Eu pot doar sa-mi doresc ca tu sa gasesti pesoana justa pentru tine, care va aprecia ceia ce creezi, si nu te va invalida, s-au soprima.
    Cea mai mare greaseala a noastra ar fi aceia de a cadea de acord cu prima critica a unei persoane care habar nare ce este frumosul, ce este arta.

  9. Bineînțeles că se poate și în rusă, dar ca să te încurajez un pic, voi publica una de lae mele în rusă.

    Hе осторожно я каснулся тебя,

    Hе осторожно полюбил всей душой,

    Я отпускаю ,на крыльях любви,слова:

    Я буду жить не с тобой,

    Но любить лишь тебя.

    Не осторожно я сорвал поцелуй,

    Он был так сладок,

    С твоих уст неземных,

    И я не капли не жалею

    О встречи с тобой,

    Я не жалею что вкусил уст твоих.

    А ветер сново принесёт,

    Запах той что люблю,

    Я не буду боротся,

    Я помнить хочу,

    До мельчайших деталий,

    Как любил и ласкал,

    Как я с губ твоих сладких
    поцелуй тот сорвал.

  10. Visător
    Visez, cu ochi închiși cu mîntea treaza,
    Spre mine de la cer coboară o rază,
    Și pe-acea rază dulce tu cobori,
    Sînt spectri din minte, sînt visuri, sîntem visători.

    E noapte, dar luna nu doarme încă pe cer,
    Aproape te simt, chiar de-i vis, mă faci să suspin,
    Cum Eva îl făcu pe Adam să muște din măr,
    Așa te-am făcut să declini, m-ai făcut să declin.

    Respiră iubito adînc, respiră mai des,
    Sînt focul ce arde în tine, cu el te cuprind,
    Ești aerul meu, fără aer nu pot să trăiesc,
    Respiră iubito cu focul ce te-a incins.

  11. Nici nu stiu ce sa zic. Sincer nu stiu.
    Esti cu adevarat un visator.

  12. Cris:

    Te-am intilnit aseara-n vis,
    Mi-ai aparut ca un ecou,
    Cu lacrimi albastrii am plins,
    Cit mi-as dori sa te vad din nou!

    Eram fermecata de al tau chip,
    Privirea ta ma-nfiora,
    Ma pierdeam ca prin nisip,
    Nu credeam ca vis era.

    M-ai cuprins adinc in brate,
    Trupul tau ma tulbura,
    Tu ai zimbit misterios,
    Si mi-ai soptit »vei fi a mea»!

    Mi-am pierdut mintile indata,
    Si mi-am zis ca nu te voi lasa,
    Daca ne vom mai intilni vreodata,
    Cu mine te voi lua.

    Te-am iubit cu disperare,
    Te iubesc de nu mai pot,
    Abia astept cu nerabdare,
    Ma tem sa nu te pierd de tot.

    Vino sa te vad din nou in vis,
    Sufer de un dor ce doare,
    Tu inimioara mi-ai atins,
    Nimeni, decit tu, leac nu are.

    Inger cresc,ma faci fericita,
    Ma bucur de viata si soare,
    Ma iubesti cum n-am mai fost iubita,
    Iubirea limita nu are.

    Ochii sa-i deschid nu vreau,
    Sa nu te pierd nicicind,
    Ei prin vis te cautau,
    Sper te vor gasi curind.

    Te caut, dar nu te pot gasi,
    Urma ta a disparut,
    Oare nu te pot iubi,
    Asa cum in vis eu te-am iubit?

    Autor : eu ))

  13. Cris:

    Ciprian, numai in romina pot scrie? ori se poate si in rusa ..?!

  14. Anjeli:

    Pentru?nu intotdiauna visul se transforma in realitate….dar..ca sa nu fiu falsa,recunosc,cear el si a fost primul caruia i le-am innaintat pentru critica,si nu-s incredintata ca am procedat corect….

  15. Eu cred ca ar trebui sa-i zici baiatului caruia e-ai dedicat acest vers. Probabil ca el nici nu stie ce zace in inima ta, si iar probabil ca si el ar vrea sa fie linga tine.

  16. Ai facut bine, deoarece la ce bun, s-au cu ce scop mai scriem daca nu le publicam, in mod ca orce persoana caruia ii plac poeziile, sa aiba ocazia sa le citeasca.

  17. anjeli:

    (Anjeli-autorul)mi-am luat curajul,sa ma alatur de creatiia ta….

  18. anjeli:

    VISUL….(Anjeli…)
    Am capul greu, doar tu i-mi esti in gind
    Si zi si noapte eu vorbesc cu tine
    Visez ca esti alaturi, te cuprind,
    Cind ma trezesc, sunt singura, nu-i nimeni.
    Incep o alta zi, mereu cu tine-n gind
    Si-astept sa suni, sa spui ca totu-i bine
    Sa fiu linistita caci curind
    Vei fi din nou alaturi, linga mine.
    Si zboara ziua, tot cu tine-n gind,
    Ma culc, adorm si iarasi vii la mine
    Ma stringi in brate, eu dulce te cuprind
    Si nu-nteleg ca-i vis, ca nu e nimeni.
    Dar trece noaptea, visul vis ramine
    Si iarasi singura o iau de la-nceput
    Cu tine-n gind, astept ziua de miine,
    Cind i-mi vei fi alaturi ca-n trecut..(dedicatie….)

Care este părerea ta

