Nu vreau sa mai iubesc nicicînd,

Nu vreau să mă gîndesc plîngînd,

Vreau să te uit și nopțile să dorm.

Dar inima nu va uita,

Mai arde dragostea in ea,

Și omul fara dragoste nui om.

Cobor pe aripi de argint

Și-ncersc să te ating,

Dar tu dispari ca intr-un vis nedorit,

Si-ncerc sa zbor dar fara rost

Si totu într-un sfîrșit,

Nu pot sa zbor rămin legat de pămînt.

Poate zadarnic te-am iubit și-acum nu pot uita,

clipele in care te priveam si ma perdeam in ochii tai,

Mam ratacit in visul tau si nu pot evada,

Vreau sa te uit, vreau sa te scot din inima mea.

©   Ciprian Pascal

About iverus

Scriu pentru placerea inimii mele si a celor din jur:)

8 responses

  1. Cris:

    Posibil e si asa, muza de a crea imi vine la orice ora 🙂

  2. Anjeli:

    Traim,visam,iertam si oare
    Aceastai tot ce noi dorim
    Dar undei stima si iubirea
    De ce de ea nu ne amintim
    Sa te trezesti,alaturi- el
    Cel ce te protejeaza si…
    I-ti da o mina de-ajutor
    Cind i-ti e greu,cind i-ti e trist
    Sa-ti spuna,,Buna dimineata,,
    ,,Cum ai dormit azi draga mea,,
    Sa-ti dea un sfat,sa te sarute
    Sa-ti spuna ,,cit te-am asteptat,,
    Dar noi uitam de-aceste clipe
    Cuvinte care simple par
    Poate sunt simple,dar in ele
    auzi -tacere ,si-hotar…

  3. Anjeli:

    Eiii,nu mai spune…….nu e reusita?

  4. Vad ca esti indragostita la greu, daca nu ai somn la ora astra:)

  5. Asta este fantastica. Asa un joc interesant de cuvinte, ca l-eam perdut pe ale mele.

  6. anjeli:

    (Anjeli…)autor la ,,anonim,,

  7. Аноним:

    Eu,niciodata n-oi mai zice-niciodata,
    Caci, inversul lucriaza int-adins,
    Si cine-a zic c,a zice,c,o sa zica,
    Sa taca,ca e doar un paradis…..
    Un uazis intre ape cristaline ,
    In suflet,si in gind e doar, erou,
    Si ciar de el si vine, ori nu vine
    N-memorie ramine doar,ecou….
    Si,citeodata-mi vine sa ma contrazic,
    Dar,mintea mea nu vrea sa se opuna,
    Si ciar dac-oi mai zice:C-am sa zic,
    Eu v-oi tacea,uitindu-ma la luna…..
    Si gindu-mi zboara printre nori…
    Ca calaretsul enigmat,
    Si-asa-mi mai pare uneori,
    Ce-am vrut sa zic,eu, am uitat…

  8. Cris:

    Dragostea e o minune,
    Minune creata de Dumnezeu,
    E un sentiment ceresc,
    O simte fiecare, o simt si eu !
    Despre ea nu se vorbeste,
    Despre ea nu se cinta,
    Lumea o cucereste,
    Doar cu inima o simte.
    E invizibila,
    Insa are un parfum amețitor,
    Suferi greu de tot,
    Cind miros- aproape ca mor.
    Mor, nu pentru ca iubesc,
    Ci pentru ca traiesc,
    Traiesc dragostea implinita,
    Un sarut, o privire, o mingiere,
    O plina satisfactie si enorma placere.
    Sa n-o simti — e un pacat,
    Pentru ca din dragoste te-ai nascut,
    Cu ea traiesti, e undeva in suflet,
    Si tot cu ea te stingi,
    In amorțire cazut.
    Sunt fericita, pentru ca iubesc,
    Sunt amețita, pentru ca o traiesc,
    Numai ea ma poate ajuta,
    In viața sa fiu doar a ta !
    P.S. Autor: eu . Cind: Azi. Acum. 24.04.12. 01:00. 🙂

Care este părerea ta

