Te vad in vis si-n realitate,
Te vad cind ocii ii inchid,
Simt gol si singuratate,
Privesc spre cer, suspin si cint.

Te vad pasarile cinta,
Te vad cind plaia o ascult,
Te vad cind luna te alinta,
Cu raze lungi, ce te patrund.

Te vad in visurile mele,
Te vad in carti cind le deschid,
Te vad pe luna si-intre stele,
Dar linga mine nu te vad.

Doar dorul stie cit mi-e dor,
Pe buze-o lacrima se scurge,
Doar cu-al tau nume am sa mor,
Pe buze dor si-n suflet gol.

©  Ciprian Pascal

About iverus

Scriu pentru placerea inimii mele si a celor din jur:)

11 responses

  1. He he, noi doi ne asemanam:)

  2. Cris:

    Da, e adevarat! )) Despre mama sunt mii si mii de cuvinte )))

  3. Cris:

    Ma bucur )) Totul este fantezie )) Tot ce simt, tot ce vad, ce aud….ce visez…..

  4. Madonna! Mi-au dat lacrimile.
    Mama-i unica pe lume.
    Cind simtim durere,
    Ea o simte mult mai intensa decit noi.
    Cind sintem tristi, e trista sia ea.
    Cind sintem fericiti, ea este mult mai fericita.
    Cind ne este greu ea mereu se roaga.
    Dragosta de mama este pura, fara prejudicii.

    Prima mea poizioara am scriso la virsta de sase ani si era dedicata maicutii mele:)

  5. Cris Cris, mi-a fost dor de tine:)
    Ieri nu ai fost:)
    Poizioara este faina.
    E adevar, s-au fantezie?

  6. Cris:

    AI PLECAT…
    Trist e sa fii cu gindul ca miine,
    Nu vei mai fi alaturi de mine,
    Uitata e noaptea fara tine,
    Si nici o vorba calda nu ma mai alina.

    E un pustiu in ochii mei,
    Ca sa-i deschid sunt prea grei,
    S-a ruinat dragostea intre noi doi,
    Ca dupa un crincen razboi.

    Ce s-a-ntimplat cu inima ta,
    Ca pleci mindru din viata mea?
    De parca ar fi o cruda razbunare,
    Si tot ce-a fost, sens nu mai are.

    E o pedeapsa pentru ca te iubesc?
    Doamne! E ceva firesc,
    Sau poate eu ma gresesc,
    Nu pot pierde iubirea catre tine,
    Inima adinc o ascunde in mine,
    Rataceste ca prin coline,
    Numai ție iți aparține.

    Grabnic ea creste si-mi este greu,
    Sa stiu ca nu mai esti al meu,
    Mi-e foame de privirea ta, de zimbet,
    De acel sarut fierbinte,
    Pacat, ca nu mai e ca inainte.

    Nu ma pot impaca cu gindul,
    Ca mi-a venit si mie rindul,
    Eu sufer si pling cu lacrimi de dor,
    Pe tine tot timpul eu te ador.

    Nu-i adevarat, e doar iluzie!
    Asa ma mint eu in confuzie,
    Ai fost pentru mine un adevarat ideal,
    Ce-o fi fost ca am ajuns la acest mal?

    E pierdut tot ce-am construit impreuna,
    Stau si privesc noaptea la luna,
    Imi amintesc ce fericita eram,
    Cind alaturi de tine seara ma plimbam.
    Ce timpuri frumoase in doi petreceam,
    Si-mi era pasa de tot ce intilneam,
    In ochii mei numai tu erai,
    In ginduri, in vise, tot tu ramineai.

    Eram oarba cumplit de a ta dragoste,
    Ma temeam sa nu provoc o pacoste,
    Si ce am zarit eu la final,
    A fost pentru mine enorm de fatal.

    Te-ai racit nemilos fata de mine,
    Eram increzuta ca totul e bine,
    M-am inselat singurica pe sine,
    E teribil, nu ma pot abtine!

    Imi spui adio, e pe sfirsite,
    Raspuns — e o tacere implinita,
    Ma-ntorc si plec necajita,
    Iubirea a ramas asuprita…

    Autor: eu ))

  7. Cris:

    MAMA
    Eu n-am sa uit nicicind,
    Ca am o mama pe pamint,
    O iubesc mult de tot,
    Fara ea eu n-am sa pot.

    Mi-a dat viata cu greu chin,
    Catre ea mereu ma-nchin,
    Sunt multumita pentru acest dar,
    Sa nu-i fie nimic cu amar.

    Unica fiinţa iubitoare,
    Nici o concurenţa nu are,
    Toata grija mi-a fost data,
    Cald in braţe leganata.

    Am crescut cu duioşie,
    Am crescut cu a ei blindeţe,
    Am vazut ce-i omenie,
    N-aveam parte de tristeţe.

    Fiecare al ei cuvint,
    Aparea ca ceva sfint,
    Vocea ei rasunatoare,
    Se ridica in cer spre soare.

    O scumpa prietena-mi era,
    Cind trebuia- ma-nţelegea,
    Un sfat bun ea imi dadea,
    Pe obraz ma saruta,
    Si noapte buna imi dorea.

    Merită tot ce-i mai bun pe lume,
    Astazi, ea mi-a dat un nume,
    Un locaş si o masuţa,
    Te iubesc a mea maicuţa!

    Ce n-aş da eu pentru tine,
    Sa fii alaturi de mine,
    N-am sa uit eu niciodata,
    C-ai crescut o frumoasa fata!

    Atit de mindra cum ai fost si tu,
    Ai ramas rabdatoare incontinuu,
    Sprintena, vesela, destepta,
    Mereu de munca apta.

    Sa nu te vad plingind nicicind,
    Sa mai traiesti o viata pe pamint,
    Sa plecam impreuna atunci cind ai vrea,
    Te iubesc mult scumpa mea!

  8. Anjeli:

    Cind mi se face iarasi trist,
    Imi amintesc atunci de tine,
    De ochii tai ,si cum zimbesti
    Si stii,ca mi se face bine.
    Iar cind as vrea eu sa te simt,
    Inchid eu ochii si ma mint,
    Iluzii,cind ai fost alaturi
    Si ca acest timp nu a fost
    Ca ai esit dar pe-o minuta
    Si inapoi tu te-ai intors
    Dar totui vis,sunt doar iluzii
    Si nu va fi asa nicicind
    Dar totui tot,doar o poveste
    Sau poate totui numai gind.

  9. Anjeli:

    Am capul greu, doar tu i-mi esti in gind
    Si zi si noapte eu vorbesc cu tine
    Visez ca esti alaturi, te cuprind,
    Cind ma trezesc, sunt singura, nu-i nimeni.
    Incep o alta zi, mereu cu tine-n gind
    Si-astept sa suni, sa spui ca totu-i bine
    Sa fiu linistita caci curind
    Vei fi din nou alaturi, linga mine.
    Si zboara ziua, tot cu tine-n gind,
    Ma culc, adorm si iarasi vii la mine
    Ma stringi in brate, eu dulce te cuprind
    Si nu-nteleg ca-i vis, ca nu e nimeni.
    Dar trece noaptea, visul vis ramine
    Si iarasi singura o iau de la-nceput
    Cu tine-n gind, astept ziua de miine,
    Cind i-mi vei fi alaturi ca-n trecut..

Care este părerea ta

