Visez, cu ochi închiși cu mîntea treaza,
Spre mine de la cer coboară o rază,
Și pe-acea rază dulce tu cobori,
Sînt spectri din minte, sînt visuri, sîntem visători.

E noapte, dar luna nu doarme încă pe cer,
Aproape te simt, chiar de-i vis, mă faci să suspin,
Cum Eva îl făcu pe Adam să muște din măr,
Așa te-am făcut să declini, m-ai făcut să declin.

Respiră iubito adînc, respiră mai des,
Sînt focul ce arde în tine, cu el te cuprind,
Ești aerul meu, fără aer nu pot să trăiesc,
Respiră iubito cu focul ce te-a incins.

        © Ciprian Pascal

About iverus

Scriu pentru placerea inimii mele si a celor din jur:)

22 responses

  1. Anjeli:

    1:0 in favoarea ta,scurt,clar si cuprinzator.intru totul i-s de acord

  2. Ok, 1-0 in favoarea ta:)

  3. Am avut in vedere ca orce persoana traieste atita timp cit are un scop. Cu cit e mai mare scopul sau cu atit mai vitala este persoana. Si atita timp cit ea merge spre scopul sau ea este vitala adica traieste. Atunci cind o persoana isi abandoneaza scopul PROPRIU ea incepe sa moara cite un pic.
    De aia cind iti alegi un drum, mergi pe el pina la sfirsit si nu lasa pe nimeni sa te opreasca. Pe un drum poti intilni multe greutati si primejdii, dar numai in cazul in care treci peste ele vei izbiti sa faci ceva.
    Cheia sau secretul este: «Infloreste si Prospera» 🙂

  4. Anjeli:

    Adica?putin nu te-am inteles…

  5. Anjeli:

    Nu-s deacord aici cu tine,paremi-se pentru a progresa….critica….daca e cinstita-e de folos,daca o meriti…

  6. Asta-i cu profil filozofic.
    Alege-ti un drum si mergi pe el pina la capat. Dar sa ai grija ca pe orce drum vei gasi bariere, trebuie sa stii cum sa le superezi.

  7. Anjeli, eu le citesc cu placere. Abia astept sa mai publici una.
    Ar fi bine sa ne inmultim asa cum am mai spuso.
    La moment sintem trei: eu, tu si Cris. Nici pe ea n-o cunosc inca. Inchipuiti o suta de scriitori si fiecare publica creatiile sale. Inchipuiti cite inimi putem bucura daca sintem mai multi:)

  8. Ce onoare:)
    Eu nu sint de acord cu nici un fel de critica in arta.
    Poeziile tale sint ceva deosebit de frumos. Sincer.

  9. Anjeli:

    de fapt,la unele creatii deale mele-esti al doilia cititor,dar in majoritatea-primul.Mi se pare ca unui strain e mai usor sa te destainui,e mai cinstita-critica….

  10. Anjeli:

    I-ti multumesc Cipriane de sustinere si ca ai rabdare sa citesti toate….ale mele….poate nu-s cear reusite….dar….

  11. Anjeli:

    mi-i mai usor sa scriu in cirilica,apoi le scriu in latina….iata in postura ,,cruda,,la judecata ta…

  12. Anjeli:

    Ятэ гындул яр мэ дуче,Ла ун друм,ла о рэскруче…
    Ла трей друмурь,ку дуюмурь…Каре сэ-л алег…….?
    Унул-дуче спре амор,Ку дурере ши мулт дор…
    Алтул-ка о рындуня,дуче пе аичь коля..
    .Яр ал трейля-ка трофеу,Лашь алеже нумай еу…
    Еу мэ тем де друмурь скурте,Ку минчунэ ши виртуте,
    Челе лунжь ну ле-ам авут,Деоарече-с ку ымпрумут…

  13. Anjeli, draga Anjeli, ce tot spui?
    Sint atitea persoane in jur care sint gata cu ochi si urechi sa asculte istoriile si poeziile tale, sa priveasca picturile tale asa cum noi sintem gata sa privim un film frumos, o aventura, un roman, o comedie:)
    Nu fa pacate spunind ca nu sa nascut cel ce poate intelege gindurile tale ca nu este bine:) Nu te autoinvalida pentru ca iti omori creatia, te autodistrugi. N-o face te rog:)
    Pur si simplu si mult probabil putini au citit creatiile tale, si din cei care au citit ceva, nimeni nu a inteles deoarece nivelul lor de intelect nu coincide cu nivelul de creatie al tau. Sint multi care sint gata sa te asculte. Eu sint primul:)

  14. Anjeli, eu cred ca exista asa persoane. Mai mult decit atit, sint sigur. Ele sint imprejurul nostru. De cele mai dese ori sint in preajma noastra, insa noi nu reusim sa le vedem deoarece nu vedem ce zace in sufletele lor.
    Asa perosane sint si pentru ele scriu si cint:)

  15. Multumesc Anjeli. Acum crede-ma ce-ti voi spune: cum te-a atins poezia mea, asa o fac si poeziile tale cu cititorii tai. La fel si ele le ating adincul sufletului si cu cangi mari trag din el suspine si gemite.
    Continue sa scrii Anjeli, continua sa scrii.

  16. Anjeli:

    P.S.esti specific in creatiia ta si undeva m-a atins…..succese inainte-le meriti….

  17. Anjeli:

    Ai concretizat dubiile mele in privinta aciasta,asa si m-am gindit….nu stiu daca ar eczista asa persoane,in orce caz nu am avut ocaziia,spre fericirea mea ori invers…

  18. Anjeli:

    Hmmmm….Is socata putin….nu-s unica persoana cu iluzii?Da,pentu majoritatea muribuntilor is stranie cu iluziile mele,cu lumea mea,cu principiile mele….si de aia -m-am incis….Am incercat sa ma descid catre o persoana concreta(ceia ce practic am facut-o penru prima oara)si, paremi-se nu am fost inteleasa-num.Dirdala(asa a aparut versurile cu Dirdala-spontan)Da ,intr-u totul is deacord cu tine,dar se vede ca nu s,a nascut inca persoana,de care as putea sa fiu inteleasa…..

  19. Nu este dedicatie directa. Daca as putea sa ma exprim corect. Este un inger cu chip feminin pe care am inventato. Ei ii dedic toate creatiile mele. Ma-ntreb oare exista cu adevarat asa persoana.
    Ma bucura nespus de mult ca sint in stare sa daruesc ceva de pret omenirii. Iti multumesc ca ai fost sincera si mi-ai zis ca iti plac creatiile mele.
    Inchiputiti cum ar fi fos lumea daca n-ar exista creatorii. Nu ar fi case, strazi, muzica, pictura, monumente, sentimentele nu ar fi posibil sa le exprimi.
    Lumea este construita de creatori. Asa cum un copil construeste castele din nisip, asa un creator da contributul sau la dezvoltarea societatii.
    Lumea are nevoie de tine Anjeli:)

  20. Sa stii ca ma bucura foarte mult creatiile tale, Anjeli.
    Esti foarte originala.
    Multumesc ca ai inceput sa crezi in capacitatile tale:)

  21. Anjeli:

    Ын вис-ерай ун идеал,дин картя кэрцилор мэреце,
    Ын вяцэ-пе ун вырф де дял,уйтындуте-н жос ку ноблеце….
    Еу те привям де жос ын сус,Кум ашь приви о стя поларэ…
    Ын вяцэ-тотул е апус,ши ынтунерик ши ну-с..ярэ-шь..
    .Еу ну,с зеица висурилор тале..
    Ши ничь петала флорилор де май…
    Ши кяр дакэ-с о фрунзэ динтре- раре.
    .Ын гынд,де паркэ ашь фи -Най…(инстр,музик.)

  22. Anjeli:

    Cite ginduri faine,dar ma pun la dubii…oare, voi,barbatii…sunteti in stare de ….nu am intentia sa te obijduesc…..gata….tac….Am primit un smoc de emotii pozitive…si nostalgie..I-ti multumesc.Daca nu e secret-e dedicatie?

Care este părerea ta

