Maestru Danu Trofimciuc

7 responses

  1. Cris:

    Ne scuzati si pe noi, ca tot nu dormim aici pe site )) Nici o problema )) Am scris deja o multime de poezii, nicidecum nu gasesc timp sa le postez )) Am sa gasesc o zi si le veti putea citi si d-stra ))

  2. He he, imi pare ca nu le citeste. S-au poate le citeste.
    A mai facut un potret eri. Super de tot.
    Poate-l publiccit mai curind.
    Ma scuzati ca sint cam rar in ultimile zile pe aici, dar am inceput reparatia in casa si nu prea am timp, decit doar seara, insa prefer sa ma plimb decit sa stau la calculator:)

  3. Cris:

    Imi vine a ride si mie, kind ma gindesk kum a spus el )))) Dar Danu in genere citeste aceste comentarii? )

  4. Anjeli:

    acuma m-a facut sa rid si eu,intrutotul i.s de acord cu tine…

  5. Аноним:

    Mie mi-a ride de ceea ce spune Danu 😀 Da el in genere vede toate comentariile noastre? ))

  6. Mie asta imi place particular de mult.
    I-am zis so toarne din argint.
    In ziua cind am incarcato pe net stii ce mia zis Dancea? «si si pi asta o pui? stringi tot gunoiul si-l pui pe blog» 🙂
    Ma facut sa rid. Uneori cele mai faine lucrari care maestrului nu-i plac deloc, publicului i-s mai pe plac ca oricare altele:)

  7. Anjeli:

    Nu stiu cam ce ar insemnind, dar pentru mine a fost o asociere cu-epigrama,Roma antica,putina adiere spre credinta,neintelejere si labirint(nu o lua in consider.asa la moment mi-a jucat fiesta imajinatiia si improvizarea)

Care este părerea ta

