Portretul meu:)

Maestru Danu Trofimciuc

9 responses

  1. Le-am postat Anjeli.
    Unul e al mamei si unul al meu:)

  2. Anjeli:

    unde-s!!!!!!

  3. Vezi ca am postat mai multe. Cea mai frumoas, cea care imi place mie,nu a vrut sa o posteze. Zice ca nu-i place:(
    Oricum poate miine o fotografiez eu si o postez:)

  4. Anjeli:

    m-am referit la cele-2

  5. te referi la portrete s-au la poezii?

  6. Anjeli:

    is curioasa sa le cunosc….

  7. Astazi mi-a mai aratat duoa noi pe care nu le-am vazut. Vreau sa le public si pe ele. Tot in creion strisat.

  8. Anjeli:

    E super….mi-s aproape lucr.in creion,strih-bravo-Danciu…

Care este părerea ta

