Sint zile grele, zile în care nu pot să nu mă gîndesc la ceia cum ar fi fost

daca in ultimul moment te-aș fi oprit și tu nu ai fi urcat in acel tren care mi te duse departe de mine.

Acel tren mai este si astăzi, la fel ca eri duce departe pe cineva.

Deseori merg în acel loc unde ne văzusem pentru ultima oară.

Așa fac pentru a vedea daca in sufletul meu a mai rămas vriun sentiment pentru tine.

Așa fac pentru a mai experimenta o data ceia ce-am simțit atunci cînd ai plecat.

Da, acel tren mai este și astăzi, tu nu mai ești lîngă mine.

 

Bine zici, să te uit și să-mi găsesc alta, bine zici, doar că alta nu se găsește cum zici.

Am o inima-n piept și ea îmi dictează, sînt robul ei, și sclavul tău.

Bine zici, “gasește-ți una care te va iubi cu adevarat și nu te va face să suferi cum te-am făcut eu”

Numai că inima nu-mi stă la alta, și nici alta nu va putea iubi cum tu ai iubit.

Poate iubești și acum, nu știu. Eu continui să iubesc ca-n prima zi, continui să te cînt și să văd visuri cu tine.

Dacă aș putea da timpul înnapoi, la bordul acelui tren ar fi urcat un alt pasager, iar tu ai fi rămas cu mine.

Deseori dragostea e oarbă și unul iubește, iar altul suferă. Ce să mai zicem despre dragostea noastra cîn ambii iubim și suferim împreună.

Dragostea pe care-o simt față de tine e suficient de puternică ca să simt că te doare și pe tine

atunci cînd ești departe, să simt că ți-e dor.

Din cînd în cînd vîntul îmi aduce cîte o adiere pe aripile sale și-ți simt mirosul.

Doamne cît mi-i dor să te ating, să-ți spun că mi-a fost dor, să-ți cînt iubito.

Cred că unul își trăiește viața din plin numai atunci cînd are acea scînteie lîngă el, care îl poate aprinde. Căci așa sîntem noi, visători cu inimi mari, foc și aer unul pentru altul.

©    Ciprian Pascal

About iverus

Scriu pentru placerea inimii mele si a celor din jur:)

6 responses

  1. Cris:

    Frumos! Eu am ramas pe ginduri … Si sunt de acord cu tine, ca nu e neaparat sa fie un sfirsit, ar fi mai interesant ca fiecare dintre noi sa-si »scrie» singur sfirsitul pe care il vede el )

  2. Anjeli:

    is de prisos reprosurile mele….ca de obicei-m-ai convins!doar la moment…ramine de vazut…

  3. He he, tragedie inca nu am scris. Dar hai un pic sa ne amintim de faimosul roman al lui Shekspeare: «Romeo si Julieta». Este un roman destul de greu de digerit pentru inima, dar este capodopera pe tema: dragoste. Sau Titanic, si el e tragedie, dar cite generatii de tineri a facut sa-si pearda mintile.
    Dupa mine, o lucrare buna trebue facuta cu suflet.
    Ceia ce scriu eu acum nu este simil nici la primul nici la al doilea, este o idee originala. Adica ceva ce nu se repeta. Ma stradui sa nu copii ideile cuiva. Ma simp incomplex daca o fac.
    Ideia ta este buna, imi place, dar pina la urma ii las pe ei sa decida cum va termina istoria lor. Uneori personajii isi scriu singuri istoria, asa cum noi ne scrim destinul:)
    Cit despre limba, sa aduc istoria la capat si apoi vad, poate o voi traduce:)

  4. Anjeli:

    Nu-s eu persoana care ar avea dreptul sa-ti dicteze finalul romanului…Barbatii daca,s mai brutali-asteapta-trajedii,feminitatea-miracol…Dar is de parerea ca la tine in orice postura se va primi ceva esit din comun,cu toate consecintele potrivite….P.S-pacat ca nu cunosc italiana la nivelul cuv.

  5. Anjeli, Anjeli ce nume frumos ai.
    Trenul este inspirat din trecutul vietii mele. Un trecut batrin, o dragoste nebuna, reciproca.
    Acum scriu un roman in italiana. Cred ca va iesi ceva bun din el. Pina cind nu m-am decis daca se va termina cu bine. Poate fi o tragedie, dar poate fi un miracol. Pot doar sa-ti spun ca idea pare originala. Cel putin eu nu am auzit ceva de genul…

  6. Anjeli:

    Cipriane,faci minuni,trezesti niste emotii nostalgice,doar pozitivitatea citita printre rinduri da friu lacrimilor….cita profunzime….atit si realitatea te face la moment sa te afli in acel tren…atitea emotii mi-ai trezit ca am uitat ce am vrut sa zic-sori…Mi-a placut enorm…

Care este părerea ta

