Un suflet blestemat
în etern voi raminea,
dar gata sînt in brate
să te port eu pururea.

un prinț al intunericului
de tine luminat,
și animat de-a ta iubire,
spune-mi cum voi trai
cind tu vei pleca?

Voi continua sa privesc in gol,
ori poate spre cer voi privi,
Ori poate…
Dar atîta timp cît ești aici
ma luminezi, de dragoste mă umpli.

Și asta mi-i destul.
De asta trăiesc.
Și voi trăi pe vecie,
purtîndute in brațe.

 

©    Ciprian Pascal

About iverus

Scriu pentru placerea inimii mele si a celor din jur:)

2 responses

  1. Atit de mult ma caut…
    Oare stii,tu?
    Oare stiu eu?
    In mine ma caut?
    Ma caut in tine…
    Vreau sa-mi stiu eczistenta.
    Vreau sa-mi simti prezenta,
    Oare gresesc?
    Fiindca ….?
    Chiar de am raspuns,
    I-l mai tin ascuns,
    Caci stiu ca e bine,
    Sa-l tin pentru mine.
    V-oi fi fericita?
    ori,dezamajita?
    Chiar de ma condamni,
    Nimic n-o sa sfarmi…

  2. Anjeli:

    Am ramas putin dezorientata,cu lacrimi in oci…cu o nostaljie fara cuvinte….bravo… +10

Care este părerea ta

