Nu vreau să mai iubesc nicicind,

Nu vreau să mă gîndesc plîngînd,

Vreau să te uit și nopțile să dorm.

Dar inima nu va uita,

Mai arde dragostea in ea,

Și omul fără dragoste nui om.

 

Cobor pe aripi de argint

Și-ncersc sa te ating,

Dar tu dispari ca intr-un vis nedorit,

Și-ncerc să zbor dar fară rost

Și totul într-un sfirșit,

Nu pot să zbor rămîn legat de pămînt.

 

Poate zadarnic te-am iubit și-acum nu pot uita,

clipele in care te priveam si mă perdeam in ochii tai,

M-am rătacit in visul tau și nu pot evada,

Vreau să te uit, vreau să te scot din inima mea.

About iverus

Scriu pentru placerea inimii mele si a celor din jur:)

Care este părerea ta

