-Salut!
-Salut!
-Te-am cautat timp indelungat sa stii.
-Te-am asteptat timp indelungat sa stii si tu.
-Stiu. Acum sint aici.
-Te simt mai aproape ca oricind.
-Nu creadaeam ca poti exista in realitate.
-Si eu creadeam ca esti doar fructul imaginatiei mele.
-Ce miini rici ai iubitule.
-Ce inima calda ai scumpa mea.
-Mi-e bine cu tine.
-Fara tine doar moartea mi-ar putea opri gindurile.
-Doar cu tine mai pot visa.
-Mergi cu mine?
-Unde?
— Vezi luna?
-Da.
-Acolo sus, sa dansam intre stele.
-Tu poti sa zbori?
-Doar daca-mi esti alaturi.
-Si de ce eu nu pot?
-Continui sa nu crezi.
-Daca am sa cred voi reusi?
-Nu este nimic ce sa nu poti face.
-De ce ma simt atit de bine linga tine?
-Raspunsul ar trebui sa-l ai.
-Si de ce ma simt atit de usor?
-Probabil din acelasi motiv.
-Si de ce te vad ca in vis?
-Si la aceasta intrebare vei gasi singura raspunsul miine

dimineata, scumpa mea.
-Atunci, nu vreau sa ma trezesc.
-Din pacate iubito, nu poti raminea in lumea visului.
-As preferi sa mor.
-In asa caz va pieri si lumea visului.
-Atunci voi trai pe veci si te voi visa iubitule.
-Si eu te voi trai scumpa mea, zi de zi, noapte de noapte,

pina rasuflu.

About iverus

Scriu pentru placerea inimii mele si a celor din jur:)

11 responses

  1. Stiu, ca parcu-i mi- e de vina,
    Am vurut sa fiu in doi,
    si omatul e-n rugina
    prea valseaza trist in foi.

    Eu, la brat numai cu tine,
    caut mersul tau haios.
    Lacul, cufundat in sine,
    mi-a suras, neputincios.

    Dezdoindu-si iarasi arcul
    crengile bocesc in vant.
    Stiu, de vina-i numai parcul,
    el nimic nu are sfant.

    Unde-i iarna de-altadat?
    Frig, si singura-n tarziu…
    Nu esti tu cel vinovat,
    Parcul e de vina, stiu…

  2. Сe ai in vedere?e karagios de tot?

  3. Она рядом сидела, обняла любя.
    Она тихо спросила: «Что я для тебя?»
    Немножко подумав, с мечтами в глазах,
    Он стал вспоминать, оглянувшись назад.
    «Когда ты со мной, забывается боль.
    Все беды и страхи теряют их роль.
    Когда ты со мной, улетают часы.
    Я рядом с тобой вижу светлые сны.
    Когда ты со мной, я — не одинок.
    Твой голос и взгляд не раз мне помог.
    Когда ты со мной, я тот, кто я есть.
    Ты все недостатки смогла перенесть…»
    Он к ней повернулся и понял как раз,
    Что ей и не нужно затасканных фраз.
    Слегка улыбнувшись, сжав руку рукой,
    Он просто ответил: «Мне ….. рядом с тобой!»

  4. Anjeli:

    hmmm,de aia ca e libera,patrunde acolo unde nici nu-ti da in gind ca o sa ajunga….

  5. multumesc Cris:)

  6. Gata, miine merg la mare:)

  7. Anjeli, mon chery, nu credeam ca aceasta istorioara este posibila de ceva schimbari in inima unui om. Eu chem asa tip de istorii: «poezie libera». De fapt asa si se cheama.

  8. Anjeli:

    Cipriane,Cipriane…..cu creatiia acasta m-ai dat gata….si lacrimi,si ginduri…..de emotii nici nu vorbesc….m-am simtit in visul acela,si-mi era bine….i-ti multumesc mult…..pentru,,vise,,realitatea e cu mult mai cruda////

  9. Cris:

    МОРЕ
    Голубое море бушует за окном,
    Волны качаются под голосом ветра,
    Задумчиво играя в стиле ретро,
    И песок сверкает на берегу одном.

    Мелодия играет непростую роль,
    Не зря все пары у моря встречаются,
    Она скрывает в нотах пароль,
    Не сложно найти, как только влюбляются.

    С высоты явно мир бездонный,
    Краше сетей своих голубых не найти,
    Вода плескается как крик неугомонный,
    Словно от сил глубин хочет уйти.

    Лишь только под вечер море утихает,
    И её царство тихо зевает,
    Как поле огромное без границ стоит,
    А сердце глубоко в середине вечно стучит.

    Autor: eu ))

  10. Cris:

    🙂 Patrunzator )) m-am simtit de parca eu sunt Ea…..

Care este părerea ta

