Poezie de dragoste

Cînd ploaia trece

 

Cind ploaia trece eu ma uita pe geam,

Iar vintul rece oasele-mi patrunde,

Eu nu am viata, fara tine somn nu am,

Te port in inima, te vad in gind oriunde…

 

Se lasa noaptea, luna iar apare

Si lacașul fara tine gol,

Mă doare inima si sufletul mă doare,

Eu ziua invii iar noaptea iarăși mor.

 

Incerc sa uit, dar mintea mi se opune,

La tine gindul zboară, dragă-mi ești,

De-ar fi sa te revad ar fi o minune

Și un sfîrșit ar fi ca în povești.

 

 

About iverus

Scriu pentru placerea inimii mele si a celor din jur:)

Care este părerea ta

