Aceste versuri de dragoste nasc din iubirea mea pentru ea. Acea care așteaptă să-i scriu, dar nici măcar nu știe că și eu sînt nebun după ea, după ochii ei cei sclipitori, după gura ei cea dulce. Ea probabil crede că totul a fost doar un vis, însă acel vis și pînă azi este o realitate a noastră pe care din păcate nu o putem atinge si din care nu putem gusta.

 

 

Iubirea mea

O să las fereastra deschisă pe noapte poate, îngerul meu păzitor va intra pe ea și va dormi lîngă mine pănă dimineață.  Îmi va citi visurile si poate va reuși să vadă ceia ce văd eu atunci cînd dorm. Poate va gusta din cupa dragostei pe care-o port în sufletul meu pentru ea.

Dacă mai respir astăzi e datorită ei, de mai visez noaptea e pentru dragostea care îmi umple inima și mă cutremură ori de cîte ori mă gîndesc la ea. Mă face să rîd cînd îi aud vocea ei dulce. Sănt singur, dar încă mai sper noaptea cînd mă culc că îngerul meu va veni lîngă mine și va împărți cu mine visurile în care tot ea apare ori de cîte ori închid ochii.

 

©  Ciprian Pascal

About iverus

Scriu pentru placerea inimii mele si a celor din jur:)

Care este părerea ta

