ИзображениеO rindunea si-a facut casa sub streasina casei mele.Cu atata grija i-si construia cuibul si cu cita dragoste cladea pai dupa pai stropind cu apa si carind glod spre cuibul ei.

Ma uimit faptul prin care o fiinta atat de mica tinde sa supravetuiasca.

A mai trecut putin timp si sub streasina casei mele au aparut si niste ciocurele dragalase care ciripeau intruna. Am vazut cum parintii lor le purtau hrana si am vazut cum puii cresteau devenind tot mai mari si mai vioi. Pina intr-o buna zi si-au luat zborul din cuib spre a cuceri noi orizonturi.

About iverus

Scriu pentru placerea inimii mele si a celor din jur:)

2 responses

  1. iverus:

    multumesc mult!

  2. Аноним:

    foarte frumos!

Care este părerea ta

